SuSaulium
Sveika Gyvensena
Sveika Gyvensena
Asmeninis treneris
SKAIČIAI
Atsiliepimai
SelfBranding
Kursai
Antsvoris
Uždari mokymai įmonėms
Media
VIDEO
Mintys
Receptai
mankštos
Naujienos
Stresas
Maistas
Naudinga
Dieta
Rekomenduoju
Kontaktai
Kūno masės indeksas KMI
Be Glitimo
Linai
Duona
Grikių duona
Daiginti kviečiai
Košės
Daiginimo lentelė
Žalieji kokteiliai
Moliūgai RAW
Žieminis kokteilis
Melioninis kokteilis
RAW košelė
Bananinis desertas
CitrusBananas
Naminis šokoladas
Ryžių paplotėliai
CitrusBananas
Jei vaikai nenori žaliųjų kokteilių, neverskite jų. Geriau paradėkite nuo vasinių arba vaisių-uogų koktelių ir po tam tikro laiko, vient tik išgirdę kokteilinės garsą, jau stovės su stikline ir lauks kol įpilsite. O jau tada galėsite po truputį, beveik nepastebimai pridėti žalumynų.

Kai ateina žiema ir nelieka ekologiškų ar savų žalumynų aš mėgaujuosi kokteiliais, padarytais iš bananų(būtinai visiškai prinokusių, su rudom dėmelėm, kad didžioji dalis krakmolo jau būtų virtusi gliukozę) ir pusiau saldžių arba saldžių citrusinių - apelsinų, mandarinų, klementinų ar gerai prinokusių greipfrutų.

 
Vienai porcijai kokteilio reikia:
2 bananų
1 didelio apelsino arba greipfruto, arba 3 klementinų, arba 5 mandarinų

Viskas tik nulupama ir dedama į kokteilinę(greitai ir paprastai:), plakama 10 -15 sekundžių ir turite dieviško skanumo, greitai ir lengvai gaminamą, gražiai atrodantį ir sotų kokteilį.
Žinoma, kaip visada - nepamirškite ir paimprovizuoti. Aš kartais papildomai dedu cinamono, kol yra šviežių mėlynių, aviečių, bruknių ar spanguolių, naudoju jas, o ne citrusinius. Jei tai mano pietūs, tai jau į paruoštą kokteilį įberiu kelis arbatinius šaukštelius gabalinės kakavos.


Atgal į
 RECEPTAI 

Jei patiko, paspauskite Patinka :-) ačiū!