SuSaulium
Sveika Gyvensena
Sveika Gyvensena
Asmeninis treneris
SKAIČIAI
Atsiliepimai
SelfBranding
Kursai
Antsvoris
Uždari mokymai įmonėms
Media
VIDEO
Mintys
Receptai
mankštos
Naujienos
Stresas
Maistas
Naudinga
Dieta
Rekomenduoju
Kontaktai
Kūno masės indeksas KMI
Be Glitimo
Linai
Duona
Grikių duona
Daiginti kviečiai
Košės
Daiginimo lentelė
Žalieji kokteiliai
Moliūgai RAW
Žieminis kokteilis
Melioninis kokteilis
RAW košelė
Bananinis desertas
CitrusBananas
Naminis šokoladas
Ryžių paplotėliai
RAW košelė


Kartais norisi sočiau pavalgyti, kartais įvairiau. Man patinka pasidaryti žaliavalgišką košę, kurią galima valgyti vieną arba kartu su morkomis, salierų stiebais arba ant įvairiausių paplotėlių. Sudėtinės dalys:

  • Daiginti grūdai: Grikiai(rekomenduoju) arba kviečiai, arba rugiai, arba spelta ir t.t. arba mirkytos, pilno grūdo(ne dribsniai) kruopos: perlinės, grikių, avižų apie 200g.
  • Saulėje džiovinti pomidorai - išmirkyti aliejuje(aš darausi pats iš džiovintų, bet galima ir nusipirkti iškarto aliejuje) apie 50g.- kartu su aliejumi
  • Rukola arba kiti patinkantys žalumynai, apie 50g.
  • Druska ir pipirai, jei vartojate.
  • Pomidorai švieži, 50-100g.(gali ir nebūti, jei mėgstat tirščiau) 
  • Nebūtinas, bet labai paskaninantis komponentas, - avokadas, 1vnt.
Viską, išskyrus kruopas, dedam į plaktuvą, kapoklę ar malyklę ir padarom vientisą masę. Sudedam kruopas ar grūdus ir sumaišom. Jei grūdus ar kruopas turite galimybę taip pat susmulkinti, (tam tinka ir paprasta mėsmalė ir sraigtinė sulčiaspaudė ir galingas mikseris) - tai dar skaniau! Jei norite, kad užtepėlė būtų rausva, įdėkite į masę burokėlių(šviežių, raugintų arba virtų)

Kaip daiginti grūdus čia...
O jei naudojate kruopas, tai perlinės ir avižinės išmirksta maždaug per 6-8 val., grikiai žali - 15-20 minučių, o grikiai rudi(kepinti, jau ne Raw) per 1 val.
Tai tikrai sotus patiekalas.


Atgal į
 RECEPTAI 

Jei patiko, paspauskite Patinka :-) ačiū!